Fællesskabsdag d. 2. maj 2015 i Rødkærsbro Frikirke

(Se alle optagelser her:  illbehonest.com/danish/ )

Vi er glade for at kunne se tilbage på en dag, hvor Gud velsignede os med opbyggende undervisning og fællesskab. I fremtiden vil vi fortsat have fokus på Kristus og  evangeliet om ham og vi glæder os over at vi kan samles i hans navn. Ved Guds barmhjertighed vil vi igen kunne få mulighed for at invitere Kevin Williams og mange andre til endnu en dag eller weekend omkring det vigtigste!

https://youtu.be/It4BG2Um1As

Fokus på Evangeliet

Evangeliet er ikke ”noget”, men nærmere ”nogen”, nemlig personen Jesus Kristus, den levende frelser. Kristne er ikke bare religiøse på den rigtige måde, men ER I Kristus og lever I ham!

Fra start til slut er Jesus Kristus det Guds Ord som vi har hørt og troet og som Helligånden har gjort levende for os. Det er ham alene vi så, da vi fik åbne øjne og så lyset i ham, kom til ham og vendte om fra mørket og fandt fuldkommen evig hvile for vore sjæle i ham. Ham elsker vi, fordi han elskede os først!

Der går ikke en dag hvor kristne ikke har brug for at se hen til Jesus Kristus og høre evangeliet igen, for at få ny styrke og nyt liv. Vi må kende det og vokse i erkendelse af det, så vi bliver holdt fast og selv holder fast i det sande evangelium og i Jesus Kristus. Det er ham som må blive troet og proklameret i verden! Guds Ord, Evangeliet, Jesus Kristus må være vores fokus!

https://youtu.be/QCPmTo8tfKo